22 januari 2017

We zijn terug!

Óngelofelijk dat het laatste blogbericht in mei 2013 was, wat vliegt de tijd! Het is best een werk, en naast mijn baan en het máken van de spullen voor Hidde & sa, schiet het bijhouden van de blog er nog wel eens bij in. Bovendien voel ik me - hoewel ik op mijn werk toch regelmatig achter de computer zit - soms een beetje een digibeet. Als ik zie hoe snel mijn kinderen met de computer zijn; ongelofelijk. Dat zullen we maar wijten aan het generatieverschil.

Maar, hoewel de blog stilgelegen heeft, heeft Hidde & sa dat zeker niet.  

Zondag 11 december stond ik weer trouw op de Sunday (Kerst)market, in de Westergasfabriek. Het was gelukkig niet al te koud, en zeker met een glühwein'tje - iets waar mijn dochter en ik rond de feestdagen erg van kunnen genieten - was het allemaal goed te doen. Als we nu ook nog de kerstmuziek beter hadden kunnen horen, was het helemáál geweldig gezellig geweest. 


 Nieuwe berichten met productfoto's (en andere leuke, bijzondere dingen) volgen snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten